آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها96
تعداد مقالات779
تعداد مشاهده مقاله1,578,040
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,387,934
صفری, هادی, مکوند حسینی, شاهرخ, صباحی, پرویز, مالکی, علی. (1398). مقایسه عملکرد افراد با اختلال نقص توجه‌ بیش فعالی و افراد عادی در مؤلفه‌های فهم کلامی با استفاده از آزمون وکسلر: مطالعه‌ای در دانش-آموزان ابتدایی با توجه به عامل جنسیت. روان شناسی مدرسه, 8(1), 126-149. doi: 10.22098/jsp.2019.800
هادی صفری; شاهرخ مکوند حسینی; پرویز صباحی; علی مالکی. "مقایسه عملکرد افراد با اختلال نقص توجه‌ بیش فعالی و افراد عادی در مؤلفه‌های فهم کلامی با استفاده از آزمون وکسلر: مطالعه‌ای در دانش-آموزان ابتدایی با توجه به عامل جنسیت". روان شناسی مدرسه, 8, 1, 1398, 126-149. doi: 10.22098/jsp.2019.800
صفری, هادی, مکوند حسینی, شاهرخ, صباحی, پرویز, مالکی, علی. (1398). 'مقایسه عملکرد افراد با اختلال نقص توجه‌ بیش فعالی و افراد عادی در مؤلفه‌های فهم کلامی با استفاده از آزمون وکسلر: مطالعه‌ای در دانش-آموزان ابتدایی با توجه به عامل جنسیت', روان شناسی مدرسه, 8(1), pp. 126-149. doi: 10.22098/jsp.2019.800
صفری, هادی, مکوند حسینی, شاهرخ, صباحی, پرویز, مالکی, علی. مقایسه عملکرد افراد با اختلال نقص توجه‌ بیش فعالی و افراد عادی در مؤلفه‌های فهم کلامی با استفاده از آزمون وکسلر: مطالعه‌ای در دانش-آموزان ابتدایی با توجه به عامل جنسیت. روان شناسی مدرسه, 1398; 8(1): 126-149. doi: 10.22098/jsp.2019.800


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.