آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها96
تعداد مقالات779
تعداد مشاهده مقاله1,578,040
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,387,932
علیپور کتیگری, شیوا, حیدری, حسن, نریمانی, محمد, داوودی, حسین. (1398). مقایسه اثربخشی روش تدریس الکترونیکی و روش تدریس سنتی بر اشتیاق تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی و خودتنظیمی در دانش آموزان. روان شناسی مدرسه, 8(2), 72-90. doi: 10.22098/jsp.2019.814
شیوا علیپور کتیگری; حسن حیدری; محمد نریمانی; حسین داوودی. "مقایسه اثربخشی روش تدریس الکترونیکی و روش تدریس سنتی بر اشتیاق تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی و خودتنظیمی در دانش آموزان". روان شناسی مدرسه, 8, 2, 1398, 72-90. doi: 10.22098/jsp.2019.814
علیپور کتیگری, شیوا, حیدری, حسن, نریمانی, محمد, داوودی, حسین. (1398). 'مقایسه اثربخشی روش تدریس الکترونیکی و روش تدریس سنتی بر اشتیاق تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی و خودتنظیمی در دانش آموزان', روان شناسی مدرسه, 8(2), pp. 72-90. doi: 10.22098/jsp.2019.814
علیپور کتیگری, شیوا, حیدری, حسن, نریمانی, محمد, داوودی, حسین. مقایسه اثربخشی روش تدریس الکترونیکی و روش تدریس سنتی بر اشتیاق تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی و خودتنظیمی در دانش آموزان. روان شناسی مدرسه, 1398; 8(2): 72-90. doi: 10.22098/jsp.2019.814


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.