آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها96
تعداد مقالات778
تعداد مشاهده مقاله1,579,447
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,389,077
وفوری, جواد. (1398). بررسی تأثیرآموزش مهارت‌های مطالعه برنامه ریزی و مدیریت زمان و روش تمرکز و حافظه بر میزان پیشرفت تحصیلی وانگیزش پیشرفت دانش-آموزان ایرانی ساکن کشور تاجیکستان در مقطع ابتدایی. روان شناسی مدرسه, 8(2), 156-173. doi: 10.22098/jsp.2019.818
جواد وفوری. "بررسی تأثیرآموزش مهارت‌های مطالعه برنامه ریزی و مدیریت زمان و روش تمرکز و حافظه بر میزان پیشرفت تحصیلی وانگیزش پیشرفت دانش-آموزان ایرانی ساکن کشور تاجیکستان در مقطع ابتدایی". روان شناسی مدرسه, 8, 2, 1398, 156-173. doi: 10.22098/jsp.2019.818
وفوری, جواد. (1398). 'بررسی تأثیرآموزش مهارت‌های مطالعه برنامه ریزی و مدیریت زمان و روش تمرکز و حافظه بر میزان پیشرفت تحصیلی وانگیزش پیشرفت دانش-آموزان ایرانی ساکن کشور تاجیکستان در مقطع ابتدایی', روان شناسی مدرسه, 8(2), pp. 156-173. doi: 10.22098/jsp.2019.818
وفوری, جواد. بررسی تأثیرآموزش مهارت‌های مطالعه برنامه ریزی و مدیریت زمان و روش تمرکز و حافظه بر میزان پیشرفت تحصیلی وانگیزش پیشرفت دانش-آموزان ایرانی ساکن کشور تاجیکستان در مقطع ابتدایی. روان شناسی مدرسه, 1398; 8(2): 156-173. doi: 10.22098/jsp.2019.818


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.