آمار

تعداد نشریات14
تعداد شماره‌ها98
تعداد مقالات801
تعداد مشاهده مقاله1,656,594
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,443,772
نریمانی, محمد, طاهری فرد, مینا. (1398). اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش اجتناب تجربه‌ای و پریشانی روان‌شناختی نوجوانان دارای اختلال یادگیری خاص. روان شناسی مدرسه, 8(4), 110-133. doi: 10.22098/jld.2019.823
محمد نریمانی; مینا طاهری فرد. "اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش اجتناب تجربه‌ای و پریشانی روان‌شناختی نوجوانان دارای اختلال یادگیری خاص". روان شناسی مدرسه, 8, 4, 1398, 110-133. doi: 10.22098/jld.2019.823
نریمانی, محمد, طاهری فرد, مینا. (1398). 'اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش اجتناب تجربه‌ای و پریشانی روان‌شناختی نوجوانان دارای اختلال یادگیری خاص', روان شناسی مدرسه, 8(4), pp. 110-133. doi: 10.22098/jld.2019.823
نریمانی, محمد, طاهری فرد, مینا. اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش اجتناب تجربه‌ای و پریشانی روان‌شناختی نوجوانان دارای اختلال یادگیری خاص. روان شناسی مدرسه, 1398; 8(4): 110-133. doi: 10.22098/jld.2019.823


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.