آمار

تعداد نشریات14
تعداد شماره‌ها104
تعداد مقالات876
تعداد مشاهده مقاله1,730,951
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,500,352
شاه محمدی, مهدی, انتصار فومنی, غلامحسین, حجازی, مسعود, اسدزاده, حسن. (1398). تأثیر برنامه یکپارچگی حسی بر هوش غیرکلامی، توجه و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی. روان شناسی مدرسه, 9(1), 93-115. doi: 10.22098/jld.2019.835
مهدی شاه محمدی; غلامحسین انتصار فومنی; مسعود حجازی; حسن اسدزاده. "تأثیر برنامه یکپارچگی حسی بر هوش غیرکلامی، توجه و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی". روان شناسی مدرسه, 9, 1, 1398, 93-115. doi: 10.22098/jld.2019.835
شاه محمدی, مهدی, انتصار فومنی, غلامحسین, حجازی, مسعود, اسدزاده, حسن. (1398). 'تأثیر برنامه یکپارچگی حسی بر هوش غیرکلامی، توجه و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی', روان شناسی مدرسه, 9(1), pp. 93-115. doi: 10.22098/jld.2019.835
شاه محمدی, مهدی, انتصار فومنی, غلامحسین, حجازی, مسعود, اسدزاده, حسن. تأثیر برنامه یکپارچگی حسی بر هوش غیرکلامی، توجه و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی. روان شناسی مدرسه, 1398; 9(1): 93-115. doi: 10.22098/jld.2019.835


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.