آمار

تعداد نشریات14
تعداد شماره‌ها104
تعداد مقالات875
تعداد مشاهده مقاله1,728,999
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,498,860
محمودی, هیوا, عبداله زاده, حسن, رحمتی, ملیحه. (1398). اثربخشی تلفیق روش یکپارچگی حسی و آموزش مستقیم درک مطلب بر تقویت حافظه فعال و دامنه توجه دانش‌آموزان نارساخوان. روان شناسی مدرسه, 9(1), 116-137. doi: 10.22098/jld.2019.836
هیوا محمودی; حسن عبداله زاده; ملیحه رحمتی. "اثربخشی تلفیق روش یکپارچگی حسی و آموزش مستقیم درک مطلب بر تقویت حافظه فعال و دامنه توجه دانش‌آموزان نارساخوان". روان شناسی مدرسه, 9, 1, 1398, 116-137. doi: 10.22098/jld.2019.836
محمودی, هیوا, عبداله زاده, حسن, رحمتی, ملیحه. (1398). 'اثربخشی تلفیق روش یکپارچگی حسی و آموزش مستقیم درک مطلب بر تقویت حافظه فعال و دامنه توجه دانش‌آموزان نارساخوان', روان شناسی مدرسه, 9(1), pp. 116-137. doi: 10.22098/jld.2019.836
محمودی, هیوا, عبداله زاده, حسن, رحمتی, ملیحه. اثربخشی تلفیق روش یکپارچگی حسی و آموزش مستقیم درک مطلب بر تقویت حافظه فعال و دامنه توجه دانش‌آموزان نارساخوان. روان شناسی مدرسه, 1398; 9(1): 116-137. doi: 10.22098/jld.2019.836


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.