آمار

تعداد نشریات14
تعداد شماره‌ها106
تعداد مقالات880
تعداد مشاهده مقاله1,746,721
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,515,379
هاشمی, تورج, بیرامی, منصور, اسماعیل پور, خلیل, نعمتی سوگلی تپه, فاطمه, خوش اقبال, مرجان. (1398). مقایسه اثربخشی بازتوانی شناختی متمرکز بر آگاهی واج شناختی و توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانه های اختلال خواندن در دانش‌آموزان دوره ابتدایی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(1), 138-157. doi: 10.22098/jld.2019.837
تورج هاشمی; منصور بیرامی; خلیل اسماعیل پور; فاطمه نعمتی سوگلی تپه; مرجان خوش اقبال. "مقایسه اثربخشی بازتوانی شناختی متمرکز بر آگاهی واج شناختی و توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانه های اختلال خواندن در دانش‌آموزان دوره ابتدایی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 9, 1, 1398, 138-157. doi: 10.22098/jld.2019.837
هاشمی, تورج, بیرامی, منصور, اسماعیل پور, خلیل, نعمتی سوگلی تپه, فاطمه, خوش اقبال, مرجان. (1398). 'مقایسه اثربخشی بازتوانی شناختی متمرکز بر آگاهی واج شناختی و توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانه های اختلال خواندن در دانش‌آموزان دوره ابتدایی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(1), pp. 138-157. doi: 10.22098/jld.2019.837
هاشمی, تورج, بیرامی, منصور, اسماعیل پور, خلیل, نعمتی سوگلی تپه, فاطمه, خوش اقبال, مرجان. مقایسه اثربخشی بازتوانی شناختی متمرکز بر آگاهی واج شناختی و توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانه های اختلال خواندن در دانش‌آموزان دوره ابتدایی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 9(1): 138-157. doi: 10.22098/jld.2019.837


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.