آمار

تعداد نشریات14
تعداد شماره‌ها102
تعداد مقالات834
تعداد مشاهده مقاله1,680,778
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,459,138
فرهنگ رنجبر, مهرنوش, درتاج, فریبرز, سعدی پور, اسماعیل, دلاور, علی. (1398). طراحی برنامه آموزشی مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی (مؤلفه هماهنگی چشم و دست) دانش‌آموزان با اختلال ریاضی و مقایسه اثربخشی آن با روش آموزش سنتی. روان شناسی مدرسه, 9(2), 81-94. doi: 10.22098/jld.2020.857
مهرنوش فرهنگ رنجبر; فریبرز درتاج; اسماعیل سعدی پور; علی دلاور. "طراحی برنامه آموزشی مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی (مؤلفه هماهنگی چشم و دست) دانش‌آموزان با اختلال ریاضی و مقایسه اثربخشی آن با روش آموزش سنتی". روان شناسی مدرسه, 9, 2, 1398, 81-94. doi: 10.22098/jld.2020.857
فرهنگ رنجبر, مهرنوش, درتاج, فریبرز, سعدی پور, اسماعیل, دلاور, علی. (1398). 'طراحی برنامه آموزشی مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی (مؤلفه هماهنگی چشم و دست) دانش‌آموزان با اختلال ریاضی و مقایسه اثربخشی آن با روش آموزش سنتی', روان شناسی مدرسه, 9(2), pp. 81-94. doi: 10.22098/jld.2020.857
فرهنگ رنجبر, مهرنوش, درتاج, فریبرز, سعدی پور, اسماعیل, دلاور, علی. طراحی برنامه آموزشی مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی (مؤلفه هماهنگی چشم و دست) دانش‌آموزان با اختلال ریاضی و مقایسه اثربخشی آن با روش آموزش سنتی. روان شناسی مدرسه, 1398; 9(2): 81-94. doi: 10.22098/jld.2020.857


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.