آمار

تعداد نشریات14
تعداد شماره‌ها102
تعداد مقالات834
تعداد مشاهده مقاله1,680,786
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,459,146
محمدی, ولی. (1398). اثربخشی روان‌درمانی بین فردی بر کاهش اضطراب و بهبود مهارت خواندن انگلیسی دانش‌آموزان نارساخوان. روان شناسی مدرسه, 9(2), 116-131. doi: 10.22098/jld.2020.859
ولی محمدی. "اثربخشی روان‌درمانی بین فردی بر کاهش اضطراب و بهبود مهارت خواندن انگلیسی دانش‌آموزان نارساخوان". روان شناسی مدرسه, 9, 2, 1398, 116-131. doi: 10.22098/jld.2020.859
محمدی, ولی. (1398). 'اثربخشی روان‌درمانی بین فردی بر کاهش اضطراب و بهبود مهارت خواندن انگلیسی دانش‌آموزان نارساخوان', روان شناسی مدرسه, 9(2), pp. 116-131. doi: 10.22098/jld.2020.859
محمدی, ولی. اثربخشی روان‌درمانی بین فردی بر کاهش اضطراب و بهبود مهارت خواندن انگلیسی دانش‌آموزان نارساخوان. روان شناسی مدرسه, 1398; 9(2): 116-131. doi: 10.22098/jld.2020.859


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.