آمار

تعداد نشریات14
تعداد شماره‌ها104
تعداد مقالات876
تعداد مشاهده مقاله1,730,954
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,500,362
نریمانی, محمد, صفایی نایینی, کاوس, کاظمی, رضا, موسی زاده, توکل. (1399). اثر بخشی مصاحبة انگیزشی گروهی و آموزش تنظیم هیجان برکاهش رفتار قلدری و فرسودگی تحصیلی نوجوانان کاربر شبکه‌های اجتماعی مجازی. روان شناسی مدرسه, 9(1), 198-227. doi: 10.22098/jsp.2020.911
محمد نریمانی; کاوس صفایی نایینی; رضا کاظمی; توکل موسی زاده. "اثر بخشی مصاحبة انگیزشی گروهی و آموزش تنظیم هیجان برکاهش رفتار قلدری و فرسودگی تحصیلی نوجوانان کاربر شبکه‌های اجتماعی مجازی". روان شناسی مدرسه, 9, 1, 1399, 198-227. doi: 10.22098/jsp.2020.911
نریمانی, محمد, صفایی نایینی, کاوس, کاظمی, رضا, موسی زاده, توکل. (1399). 'اثر بخشی مصاحبة انگیزشی گروهی و آموزش تنظیم هیجان برکاهش رفتار قلدری و فرسودگی تحصیلی نوجوانان کاربر شبکه‌های اجتماعی مجازی', روان شناسی مدرسه, 9(1), pp. 198-227. doi: 10.22098/jsp.2020.911
نریمانی, محمد, صفایی نایینی, کاوس, کاظمی, رضا, موسی زاده, توکل. اثر بخشی مصاحبة انگیزشی گروهی و آموزش تنظیم هیجان برکاهش رفتار قلدری و فرسودگی تحصیلی نوجوانان کاربر شبکه‌های اجتماعی مجازی. روان شناسی مدرسه, 1399; 9(1): 198-227. doi: 10.22098/jsp.2020.911


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.