آمار

تعداد نشریات14
تعداد شماره‌ها104
تعداد مقالات876
تعداد مشاهده مقاله1,730,957
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,500,365
همتی, بابک. (1399). نقش هیجانات تحصیلی، حمایت از خودمختاری ادراک شده و احساس تعلق به مدرسه در پیش‌بینی سازگاری تحصیلی– اجتماعی دانش آموزان بی‌سرپرست. روان شناسی مدرسه, 9(1), 228-252. doi: 10.22098/jsp.2020.912
بابک همتی. "نقش هیجانات تحصیلی، حمایت از خودمختاری ادراک شده و احساس تعلق به مدرسه در پیش‌بینی سازگاری تحصیلی– اجتماعی دانش آموزان بی‌سرپرست". روان شناسی مدرسه, 9, 1, 1399, 228-252. doi: 10.22098/jsp.2020.912
همتی, بابک. (1399). 'نقش هیجانات تحصیلی، حمایت از خودمختاری ادراک شده و احساس تعلق به مدرسه در پیش‌بینی سازگاری تحصیلی– اجتماعی دانش آموزان بی‌سرپرست', روان شناسی مدرسه, 9(1), pp. 228-252. doi: 10.22098/jsp.2020.912
همتی, بابک. نقش هیجانات تحصیلی، حمایت از خودمختاری ادراک شده و احساس تعلق به مدرسه در پیش‌بینی سازگاری تحصیلی– اجتماعی دانش آموزان بی‌سرپرست. روان شناسی مدرسه, 1399; 9(1): 228-252. doi: 10.22098/jsp.2020.912


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.