آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها98
تعداد مقالات799
تعداد مشاهده مقاله1,621,819
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,417,594
دوره و شماره: دوره 7، شماره 1 - شماره پیاپی 24، پاییز 1396، صفحه 119-135، صفحه 1-145  XML

1

طراحی برنامه مداخله‌ای توجه متمرکز و تقسیم‌شده و بررسی اثربخشی آن بر هوشبهر حافظه فعال در کودکان مبتلا به اختلال یادگیری خاص

ناتوانی های یادگیری
صفحه 7-25
رعنا بوستان زر؛ سعید رضایی

2

اثربخشی آموزش حل مسئله ریاضی با روش بازی بر انگیزش درونی حل مسئله در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی

ناتوانی های یادگیری
صفحه 26-41
ایمان ا.. بیگدلی؛ عباس عبدالحسین‌زاده؛ محمدعلی محمدی‌فر؛ علی‌محمد رضایی

3

اثربخشی آموزش یادگیری فراشناختی بر خودکارآمدی و کیفیت زندگی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی

ناتوانی های یادگیری
صفحه 42-60
علی خالق خواه؛ شیوا علیپور کتیگری؛ حسن حیدری؛ رضا میرمهدی

4

تأثیر آموزش موقعیت‌یابی و تسلط بر نماد بر چگونگی خواندن دانش-آموزان نارساخوان پسر

ناتوانی های یادگیری
صفحه 61-75
ماریه عبدالقادری؛ فاطمه خدا مهری شیجانی؛ موسی کافی؛ مهناز فلاحی؛ مهناز خسرو جاوید

5

تأثیر بازی‌های آموزشی مبتنی بر فرایندهای شناختی بر انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان با مشکلات ویژه خواندن

ناتوانی های یادگیری
صفحه 76-99
سمانه قدیریان؛ سعید موسوی پور؛ صغری اکبری چرمهینی

6

مقایسه تأثیر روش های چند حسی فرنالد و اورتون-گیلینگهام در بهبود مهارت خواندن دانش‌آموزان نارساخوان‌

ناتوانی های یادگیری
صفحه 100-118
علیرضا کاکاوند؛ نسیم دمرچلی؛ فرهاد شیرمحمدی

7

بررسی تطبیقی کم‌خونی در دانش‌آموزان ابتدایی مبتلا به نارسایی توجه و عادی و ارتباط آن با اختلال‌های یادگیری

ناتوانی های یادگیری
صفحه 119-135
رعنا مرادی ثانی؛ علی خادمی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.