آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها96
تعداد مقالات782
تعداد مشاهده مقاله1,601,314
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,403,659
دوره و شماره: دوره 8، شماره 1 - شماره پیاپی 28، پاییز 1397، صفحه 126-142، صفحه 1-149  XML

1

مقایسه راهبردهای یادگیری شناختی، فراشناختی و برنامه‌ریزی شناختی در دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی با دانش‌آموزان عادی

ناتوانی های یادگیری
صفحه 7-22
علی رضایی شریف؛ حدیثه لاله

2

اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فرا جمجمه‌ای مغز (tDCS) بر توجه-انتخابی و انعطاف‌پذیری‌شناختی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص خواندن

ناتوانی های یادگیری
صفحه 23-41
شکوفه روح الامینی؛ مهران سلیمانی؛ لادن واقف

3

تحلیل و رتبه‌بندی مهم‌ترین مؤلفه‌های ناتوانی یادگیری در بین دانش‌آموزان

ناتوانی های یادگیری
صفحه 42-69
جمال سلیمی؛ جمال بارخدا

4

اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر تعامل والد-کودک مادران دارای فرزند با ناتوانی یادگیری

ناتوانی های یادگیری
صفحه 70-89
حسین متین؛ مریم اخوان غلامی؛ صدیقه احمدی

5

مقایسه نارسایی هیجانی، تاب‌آوری و همدلی در دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی‌های یادگیری

ناتوانی های یادگیری
صفحه 90-107
عالیه ناظمی؛ جواد هاشمی

6

تحلیلی بر فراوانی و نوع اشکالات دست‌خط دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در حروف الفبای فارسی

ناتوانی های یادگیری
صفحه 108-125
فاطمه نصرتی؛ باقر غباری بناب؛ سارا شریفی

7

اثربخشی آموزش فنون‌های ذهن آگاهی انفصالی و آموزش توجه بر بهبود افسردگی و نشخوار فکری در مادران دارای کودک مبتلا به اختلال یادگیری

ناتوانی های یادگیری
صفحه 126-142
زهره هاشمی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.