آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها96
تعداد مقالات789
تعداد مشاهده مقاله1,613,289
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,412,293
دوره و شماره: دوره 8، شماره 3 - شماره پیاپی 30، بهار 1398، صفحه 49-73، صفحه 1-158  XML

1

اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر نگرش نسبت به مدرسه در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه

ناتوانی های یادگیری
صفحه 7-25
شهروز نعمتی؛ مریم اسدالهی

2

اثربخشی نرم‌افزار ساند اسمارت بر کارکردهای اجرایی (توجه متمرکز، توانایی سازماندهی و برنامه‌ریزی و حافظه‌کاری شنیداری و دیداری) دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی

ناتوانی های یادگیری
صفحه 26-48
علی افشاری؛ رسول رضایی

3

تأثیر راهبرد کپی، پوشش و مقایسه بر بهبود املای دانش آموزان ابتدایی با ناتوانی نوشتن

ناتوانی های یادگیری
صفحه 49-73
حمیده پورتقی‌آبادی؛ سیاوش طالع‌پسند؛ مرتضی نظیفی

4

مقایسه غنای محیطی مدرسه بین کودکان بهنجار و مبتلا به اختلال‌های یادگیری 9 تا 12 ساله

ناتوانی های یادگیری
صفحه 74-90
میرسبحان سادات؛ الهه یدالهی؛ جواد حاتمی

5

تأثیر آموزش دقت بر توانایی خواندن دانش‌آموزان نارساخوان پسر پایه سوم ابتدایی

ناتوانی های یادگیری
صفحه 91-111
فریبا عیار رضایی؛ مریم سامری

6

نقش خودپنداره کودکان، حمایت اجتماعی خانواده و سبک والدگری در پیش‌بینی سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری خاص

ناتوانی های یادگیری
صفحه 112-133
محمد نریمانی؛ جمال رشیدی؛ بهمن زردی

7

بازتوانی ادراک شنیداری یک دانش‌آموز پایه سوم ابتدایی با مشکل اختلال املا: مطالعه‌ی موردی

ناتوانی های یادگیری
صفحه 133-151
ابوالقاسم یعقوبی؛ بیان نسائی مقدم


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.