آمار

تعداد نشریات14
تعداد شماره‌ها102
تعداد مقالات842
تعداد مشاهده مقاله1,696,089
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,473,454
دوره و شماره: دوره 3، شماره 2، تابستان 1393، صفحه 1-268  XML

1

بررسی تمایز یادگیری تلفیقی با یادگیری الکترونیکی و یادگیری سنتی(چهره به چهره) در آموزش ریاضی

روان شناسی مدرسه
صفحه 7-26
غلامعلی احمدی؛ ندا نخستین روحی

2

تبیین نقش ویژگی‌های محیط شغلی و ساختار سازمانی مدارس بر تعهد سازمانی و تعهد حرفه‌ای دبیران

روان شناسی مدرسه
صفحه 27-47
محمد حسنی؛ سوسن بابازاده

3

نقش هوش هیجانی، سن و جنسیت در پیش‌بینی فرسودگی شغلی مشاوران

روان شناسی مدرسه
صفحه 48-66
سیامک خدایی خیاوی

4

بررسی همه‌گیرشناسی رفتارهای بیمارگونه‌ی خوردن و ارتباط آن با پنج عامل بزرگ شخصیت در دانش‌آموزان دختر

روان شناسی مدرسه
صفحه 67-81
سوران رجبی؛ فریده سادات حسینی

5

اثربخشی آموزش والدینی بار کلی بر کاهش نشانه‌های اختلال نافرمانی مقابله‌ای در کودکان پیش‌دبستانی

روان شناسی مدرسه
صفحه 82-103
فرامرز سهرابی؛ حسن اسدزاده؛ زهره عربزاده کوپانی

6

مقایسه‏ ی تأثیر روش‌های آموزشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن‏آگاهی و مهارت‌های مطالعه بر اضطراب امتحان دانش‏آموزان

روان شناسی مدرسه
صفحه 104-121
علی شیخ الاسلامی؛ نسترن سیداسماعیلی قمی

7

استفاده آسیب زا و نوع کاربری تلفن همراه در دانش‌آموزان دبیرستانی و رابطه آن با عملکرد تحصیلی و انگیزش پیشرفت

روان شناسی مدرسه
صفحه 122-136
اکبر عطادخت؛ ویدا حمیدی فر؛ عیسی محمدی

8

رابطه بین امید ،خوش‌بینی و معنای تحصیل با عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دوره پیش دانشگاهی

روان شناسی مدرسه
صفحه 137-152
علی عیسی زادگان؛ فرزانه میکائیلی منیع؛ فیروز مروئی میلان

9

مقایسه‌ی اثر بخشی روش‌های آموزش خود- دلسوزی شناختی و درمان متمرکز بر هیجان بر بهبود سلامت جسمانی و روانی دانش‌آموزان مبتلا به افسردگی

روان شناسی مدرسه
صفحه 153-169
رضا گل پور؛ عباس ابوالقاسمی؛ بتول احدی؛ محمد نریمانی

10

تبیین نقش اثربخشی مداخله‌ی بخشش فرایندمحور در کاهش انگیزه‌های انتقام جویی و دوری گزینی دانش‌آموزان پسر دوره‌ی راهنمایی

روان شناسی مدرسه
صفحه 170-185
فرشاد لواف پورنوری؛ کیانوش زهراکار؛ زهرا آذرهوش فتیده

11

اثربخشی قصه درمانی مبتنی بر کنش‌های اجرایی بر بهبود بازداری و برنامه‌ریزی/سازماندهی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/فزون‌کنشی

روان شناسی مدرسه
صفحه 186-204
زهرا مرادیان؛ علی مشهدی؛ حمیدرضاآقامحمدیان شعرباف؛ سید محسن اصغری نکاح

12

تاب‌آوری و هوش معنوی به منزله‌ی متغیرهای پیش‌بین خودکارآمدی تحصیلی در دانش‌آموزان شهری و روستایی

روان شناسی مدرسه
صفحه 205-225
محمدرضا مشایخی دولت آبادی؛ مسعود محمدی

13

تبیین نقش اثر بخشی آموزش مهارت‌های مقابله‌ای بر خودکارآمدی و عزت نفس دانش‌آموزان پسر پایه‌ی اول دوره‌ی متوسطه

روان شناسی مدرسه
صفحه 226-239
توکل موسی زاده؛ سلمان شاهمحمدی؛ ابوالفضل سلطان مرادی

14

اثربخشی آموزش به روش سؤالات هدفمند بر عملکرد ریاضی و تفکر

روان شناسی مدرسه
صفحه 240-252
سید سعید واعظ فر؛ محمد علی محمدی فر؛ محمود نجفی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.