آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها68
تعداد مقالات537
تعداد مشاهده مقاله1,087,835
تعداد دریافت فایل اصل مقاله957,777
دوره و شماره: دوره 3، شماره 2، تابستان 1393، صفحه 1-268  XML

1

بررسی تمایز یادگیری تلفیقی با یادگیری الکترونیکی و یادگیری سنتی(چهره به چهره) در آموزش ریاضی

روانشناسی مدرسه
صفحه 7-26

2

تبیین نقش ویژگی‌های محیط شغلی و ساختار سازمانی مدارس بر تعهد سازمانی و تعهد حرفه‌ای دبیران

روانشناسی مدرسه
صفحه 27-47

3

نقش هوش هیجانی، سن و جنسیت در پیش‌بینی فرسودگی شغلی مشاوران

روانشناسی مدرسه
صفحه 48-66

4

بررسی همه‌گیرشناسی رفتارهای بیمارگونه‌ی خوردن و ارتباط آن با پنج عامل بزرگ شخصیت در دانش‌آموزان دختر

روانشناسی مدرسه
صفحه 67-81

5

اثربخشی آموزش والدینی بار کلی بر کاهش نشانه‌های اختلال نافرمانی مقابله‌ای در کودکان پیش‌دبستانی

روانشناسی مدرسه
صفحه 82-103

6

مقایسه‏ ی تأثیر روش‌های آموزشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن‏آگاهی و مهارت‌های مطالعه بر اضطراب امتحان دانش‏آموزان

روانشناسی مدرسه
صفحه 104-121

7

استفاده آسیب زا و نوع کاربری تلفن همراه در دانش‌آموزان دبیرستانی و رابطه آن با عملکرد تحصیلی و انگیزش پیشرفت

روانشناسی مدرسه
صفحه 122-136

8

رابطه بین امید ،خوش‌بینی و معنای تحصیل با عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دوره پیش دانشگاهی

روانشناسی مدرسه
صفحه 137-152

9

مقایسه‌ی اثر بخشی روش‌های آموزش خود- دلسوزی شناختی و درمان متمرکز بر هیجان بر بهبود سلامت جسمانی و روانی دانش‌آموزان مبتلا به افسردگی

روانشناسی مدرسه
صفحه 153-169

10

تبیین نقش اثربخشی مداخله‌ی بخشش فرایندمحور در کاهش انگیزه‌های انتقام جویی و دوری گزینی دانش‌آموزان پسر دوره‌ی راهنمایی

روانشناسی مدرسه
صفحه 170-185

11

اثربخشی قصه درمانی مبتنی بر کنش‌های اجرایی بر بهبود بازداری و برنامه‌ریزی/سازماندهی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/فزون‌کنشی

روانشناسی مدرسه
صفحه 186-204

12

تاب‌آوری و هوش معنوی به منزله‌ی متغیرهای پیش‌بین خودکارآمدی تحصیلی در دانش‌آموزان شهری و روستایی

روانشناسی مدرسه
صفحه 205-225

13

تبیین نقش اثر بخشی آموزش مهارت‌های مقابله‌ای بر خودکارآمدی و عزت نفس دانش‌آموزان پسر پایه‌ی اول دوره‌ی متوسطه

روانشناسی مدرسه
صفحه 226-239

14

اثربخشی آموزش به روش سؤالات هدفمند بر عملکرد ریاضی و تفکر

روانشناسی مدرسه
صفحه 240-252


Contact Us | Help & Support | Site Map

© Copyright 2017 - Journal Management System. Created by sinaweb.