آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها96
تعداد مقالات779
تعداد مشاهده مقاله1,598,715
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,401,446
دوره و شماره: دوره 6، شماره 3 - شماره پیاپی 23، پاییز 1396، صفحه 102-115، صفحه 1-164  XML

1

بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس کنترل روان‌شناختی وابسته‌مدار و پیشرفت‌مدار در دانش‌آموزان دبیرستان

روان شناسی مدرسه
صفحه 7-22
علی بادان فیروز؛ سید موسی طباطبایی؛ احمد علی ناجی

2

بررسی مقایسه‌ای رابطه‌ی نیازهای بنیادی روان‌شناختی خود تعیین‌گری و سازگاری فردی در دانش‌آموزان تیزهوش و عادی

روان شناسی مدرسه
صفحه 23-45
حسین جناابادی؛ عبدالوهاب پورقاز؛ مهتاب شعبانی

3

بررسی نقش واسطه‌ای جو مدرسه در ارتباط بین توانمند سازی و رفتار شهروندی- سازمانی معلمان

روان شناسی مدرسه
صفحه 46-64
یاسر رضاپور میرصالح؛ محمد سعید سلطانی؛ مینا نصوحی

4

اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی بر اهمال‏کاری تحصیلی دانش‏آموزان با پیشرفت تحصیلی پایین

روان شناسی مدرسه
صفحه 65-84
علی شیخ الاسلامی

5

تأثیر آموزش الگوی حل مسئله اجتماعی برکاهش مشکلات سلوکی دانش آموزان دختر بی سرپرست

روان شناسی مدرسه
صفحه 85-101
سمیه کشاورز؛ علیرضا کاکاوند

6

پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان براساس خودپنداشت تحصیلی و مسند مهارگری

روان شناسی مدرسه
صفحه 102-115
افسانه لطفی عظیمی؛ فریبرز درتاج؛ غلامعلی افروز؛ محترم نعمت طاوسی

7

تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تفکر انتقادی دانش‌آموزان

روان شناسی مدرسه
صفحه 116-135
ایرج نیک پی؛ سعید فرحبخش؛ لیلا یوسف وند

8

نقش ابعاد شخصیتی و سبک‌های دلبستگی در پیش بینی رفتارهای سازگارانه نوجوانان زورگو

روان شناسی مدرسه
صفحه 136-153
شهاب ولیزاده شفق؛ شهنام آزادمرد؛ عباس ابوالقاسمی؛ جلیل حاجیلو


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.